Hier ben ik ook weer

Wat is ons forum?
Plaats reactie
didi
Site Admin
Berichten: 1975
Lid geworden op: 28-11-2012 20:07

Hier ben ik ook weer

Bericht door didi » 03-12-2012 21:49

Hallo lieve forumleden. Ik zal me ook nog een keertje voorstellen, al kennen de meesten me hier al wel denk ik :lol:
Ik ben Danielle, nickname Didi, ben 23 jaar getrouwd met Samir uit Egypte. Ik heb 3 kinderen. 1 zoon van 30 jaar oud uit mijn eerste huwelijk en 2 dochters, respectievelijk 21 en 19 jaar oud, samen met Samir. De 2 jongsten wonen nog thuis, studeren nog en hebben allebei vaste verkering dus het is hier soms een drukte van jewelste. Ik werk voltijds bij de Vlaamse Vervoersmaatschappij als bediende op de financiële dienst. Wij hebben 3 jaar in Egypte gewoond maar zijn teruggekomen voor de studie van de kinderen. Dat is inmiddels ook weer 4 jaar geleden. Ik woonde graag in Egypte maar toch kreeg ik het er op den duur benauwd omdat er zo weinig respect bestaat voor de mensen onder elkaar en al helemaal niet voor dieren. Ook de alomtegenwoordige godsdienst ging me erg benauwen. En zeker nu het er zo aan 't rommelen is, ben ik blij dat we weer in Belgie wonen.

Thea
Site Admin
Berichten: 999
Lid geworden op: 28-11-2012 11:02

Bericht door Thea » 04-12-2012 05:28

Welkom hoef ik je niet meer te heten Didi, want je bent er gewoon altijd geweest :D
En geniet maar van al die drukte bij jullie thuis, want voor je het weet zijn je kinderen de deur ui.
Maar dat maakt het ook wel een stuk makkelijker :roll:
Een bezige bij dat ben je, en daar heb ik bewondering voor.

Plaats reactie